سه ایراد رایج ماشین لباسشویی آاگ تعمیر در قلهک
نوشته شده توسط : lg

سه ایراد رایج ماشین لباسشویی آاگ تعمیر در قلهک

موتور ماشین لباسشویی آاگ یکی از مشکل ساز ترین وسایل لوازم خانگی می باشند . بعد از موتور مشکل ساز ترین قطعات ماشین لباسشویی آاگ عبارت اند از پمپ تخلیه ، برد اصلی و دیگ می باشد .

موتور لباسشویی آاگ یکی از مهمترین قطعات در همه ماشین لباسشویی ها می باشد .اگر ایرادی برای ماشین آاگ پیش آمده این شانس رو دارید که ایراد اصلی از موتور یا با موتور ارتباط داشته باشد .به این دلیل که موتور قدرتی را برای عملکرد بهتر قطعات داخلی موتور مهیا میکند .این قطعات عبارت اند از دیگ ، فولی ، تسمه ، پمپ تخلیه

اگر موتور از مدار خارج شود بیشتر قطعات ماشین به اشکال خواهند خورد و نمی توانند کار خود را انجام دهند سه تا از شایع ترین ایرادات موتور به شرح زیر است :

اب تخلیه نمیشود و به حالت خشک کن نمی رود :

این ایراد هنگامی اتفاق می افتد که پمپ تخلیه نتواند آب را تخلیه کند . و در این حالت برنامه های ماشین ناقص خواهد ماند . پمپ را بررسی نمایید و اگر ایرادی هست ، تعویض کنید. در صورتی دیگر اگر قفل در شکسته باشد و در قفل نشده باشد ماشین کار خود را شروع نخواهد کرد در صورت لزوم قفل در را تعویض نمایید .

ماشین لباسشویی

آب تخلیه میشود ولی روی خشک نمی رود :

در حالت دوم اب تخلیه می شود ، ولی روی حالت خشک نمی رود . این ایراد امکان دارد از فولی ، تسمه ، و یا حتی خود موتور باشد در لباسشویی های جدید این ایراد امکان دارد از برد اصلی باشد .

لباس ها هنوز خیس هستند :

بعد از مرحله خشک هنوز هم لباس ها خیس هستند ،در این مورد امکان دارد برد اصلی یا خود موتور ایراد خورده باشد ،که نتواند به سهولت کار خود را انجام دهد . از ایرادات دیگر میتوان به کثیف بودن لوله های خروجی و پمپ تخلیه میباشد که نمیتواند اب را به سهولت تخلیه نماید . البته در لباسشویی های گوناگون این ایراد گوناگون است .




:: برچسب‌ها: تعمیر ماشین لباسشویی در اندیشه , بوش سرویس , تعمیر ماشین لباسشویی حرفه ای , تعمیر ماشین لباسشویی با ضمانت , تعمیر ات تخصصی ماشین لباسشویی , تعمیر ماشین لباسشویی ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 آبان 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: